Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява много на климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    ОК 1 степен на 96гр.
    Но по темата:
    Колегата пуснал темата казва: без клима 90гр. с клима 100гр.
    Верно, че климатика товари, но перката работи, т.е. охлажда преди да е стигнала 96гр.?
    При теб oem как е?
    При мен на климатик охлажда по-добре в задръстванията.

    По принцип когато радиаторите са затлачени се получава това със загряването. Понеже радиатора на климатика загрява и всичкия топъл въздух отива в другия радиатор.

    За това миите си радиаторите от вътре на вън! С маркуча и накраиник за ситрна струйка под налягане от вътре на вън се пръска за да излезнат боклуците м/у ламелите, а не да ги набивате от вън на вътре. Даже аз първо с Меглио ги напръсквам целите да се разкиснат и след това с маркуча.

    И не с епритеснявайте. Удера в купето не показва вярно. На 90 градуса е долу горе вярно. На следващото деление където по принцип би рябвало да са 110 градуса, то там дефакто са 100. При мен никога не надвишава това деление. Същото е и на чертичката преди 90. Там би трябвало да са 70 градуса, но не са. Така, че удера в купето е само един ориентир. Страшното е ако почне да прескача чертата която е м/у 90 и 130. Не се шашкайте, миите си радиаторите всяка пролет и си карайте колите. Следете нивото на антифриза, наливайте хубав антифриз и няма да има проблеми.
    Last edited by oem; d.m.y г., 01:12.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      При мен на климатик охлажда по-добре в задръстванията.

      По принцип когато радиаторите са затлачени се получава това със загряването. Понеже радиатора на климатика загрява и всичкия топъл въздух отива в другия радиатор.

      За това миите си радиаторите от вътре на вън! С маркуча и накраиник за ситрна струйка под налягане от вътре на вън се пръска за да излезнат боклуците м/у ламелите, а не да ги набивате от вън на вътре. Даже аз първо с Меглио ги напръсквам целите да се разкиснат и след това с маркуча.

      И не с епритеснявайте. Удера в купето не показва вярно. На 90 градуса е долу горе вярно. На следващото деление където по принцип би рябвало да са 110 градуса, то там дефакто са 100. При мен никога не надвишава това деление. Същото е и на чертичката преди 90. Там би трябвало да са 70 градуса, но не са. Така, че удера в купето е само един ориентир. Страшното е ако почне да прескача чертата която е м/у 90 и 130. Не се шашкайте, миите си радиаторите всяка пролет и си карайте колите. Следете нивото на антифриза, наливайте хубав антифриз и няма да има проблеми.
      Мерси колега, то даже няма да е ложа някой мод да изтрие повечето мнения и да остави твоето, мисля , че по темата няма какво повече да се каже, това беше доста изчерпателен отговор.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        При мен на климатик охлажда по-добре в задръстванията.

        По принцип когато радиаторите са затлачени се получава това със загряването. Понеже радиатора на климатика загрява и всичкия топъл въздух отива в другия радиатор.

        За това миите си радиаторите от вътре на вън! С маркуча и накраиник за ситрна струйка под налягане от вътре на вън се пръска за да излезнат боклуците м/у ламелите, а не да ги набивате от вън на вътре. Даже аз първо с Меглио ги напръсквам целите да се разкиснат и след това с маркуча.

        И не с епритеснявайте. Удера в купето не показва вярно. На 90 градуса е долу горе вярно. На следващото деление където по принцип би рябвало да са 110 градуса, то там дефакто са 100. При мен никога не надвишава това деление. Същото е и на чертичката преди 90. Там би трябвало да са 70 градуса, но не са. Така, че удера в купето е само един ориентир. Страшното е ако почне да прескача чертата която е м/у 90 и 130. Не се шашкайте, миите си радиаторите всяка пролет и си карайте колите. Следете нивото на антифриза, наливайте хубав антифриз и няма да има проблеми.
        Потвърдено на клима не охлаждаше измих радиаторите отпреде и отзад колкото може да се види ( свалих пласмасата, която е точно до дръжката за капака да се вижда повече) и в момента дори направих тест мучих я колата и по баири карах и си охлади прилично на климатик... напрао модовете да земат да направят 1 важна тема и да пиши на, който му загрява колата да бие радиаторите и така.

        П.П. даже ги измих в домашни условия с маркуч и натискаш с пръста...
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #49
          Днес пак измих радиатора като преди това го напръсках с обезмаслител, маркуча имаше накрайник , който пускаше сравнително силна струя( е не като на пароструйка) след като запалих колата пуснах климатика стрелката закова на 50 след 5-6 мин каране дигна на 60-65 и още толкова поне до 80+ и малко по късно най-накрая стигна 90 и ги държеше добре. Спрях да заредя бензин и като запалих ест темп беше се дигнала на 93-4 охлади на бързо с пуснат климатик направиха се няколко кръгчета и държеше добре 91-2-3-0 и тъй като тук няма мн големи задръствания да се тества по -добре реших да мина през някоя и друга по стръмна улица , след като изкачих 1 доста стръмна дигна около 97 може и малко отгоре след това се спуснах мн малко надоло и след около 3-4 мин каране на прав път си стабилизира на 91-2.И сега тъй като никога не съм знаел таз кола как трябва да се държи при натоварване на климатик, защото винаги загряваше много ви питам вас така ли правят и вашите коли или държат 91-2-3 и не мърда нагоре независимо от натоварването.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment

          Working...
          X